REPARATIES

iMac reparatie Breda

Merk   Apple

Type  Desktop

Voor uw iMac reparatie Breda wilt u uitsluitend de beste reparateur in de omgeving. Dit begrijpen wij en daarom zetten wij bij iMac reparaties enkel gecertificeerde monteurs in. Het repareren van een Apple computer vereist specialistische kennis en een goed oog voor detail. Wij beschikken over de benodigde kennis en onderdelen om uw iMac binnen 60 minuten weer te herstellen. 

Lukt het even niet om langs te komen? U kunt uw iMac ook naar ons opsturen. Zodra wij het apparaat in ontvangst hebben genomen starten wij zo snel mogelijk de reparatie en sturen de gerepareerde iMac dezelfde werkdag voor 17.00 nog naar u terug. Bovendien zitten op al onze Apple reparaties nog 6 maanden garantie en ontvangt u de factuur direct na de reparatie.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Uw iMac laten repareren in Breda?

Functioneert uw iMac niet meer zoals zijn eerste dagen? Of u nou problemen ervaart met het beeldscherm, het opstarten of een andere blokkade, wij begrijpen als geen ander hoe vervelend het kan zijn als uw iMac niet meer goed functioneert. Al sinds de lancering van de eerste iMac in 1998 zijn wij actief in de reparatiewereld van Apple apparaten. Onze specialisten hebben alle problemen inmiddels al tientallen keren gezien en kunnen u daardoor vakkundig en efficiënt helpen met uw iMac reparatie. Ook als u zelf niet goed weet wat het probleem is helpen onze monteurs u graag verder. 

Opsturen?

Uw iMac is defect, maar het gaat even niet lukken om langs te komen? Geen zorgen, wij bedienen u ook graag op afstand met uw iMac reparatie. Hiervoor kunt u uw iMac naar ons opsturen per post. Na binnenkomst van het apparaat gaan onze monteurs zo snel mogelijk aan de slag. Om ervoor te zorgen dat u de iMac snel weer in gebruik kunt nemen, repareren we het apparaat nog dezelfde werkdag en sturen het voor 17.00 weer naar u terug!

 

iMac moederbord reparatie 

Het moederbord vormt de fundering van uw iMac. We zien dit als het belangrijkste onderdeel van de hardware omdat het verbonden is aan tal andere belangrijke componenten. Problemen met het moederbord van de iMac zijn desastreus voor het functioneren van de computer. Gelukkig komt deze schade maar zelden voor en zijn onze reparateurs in staat dit voor u te repareren. Ook kunt u zelf een poging doen om het moederbord te fixen. Echter, in praktijk zien we dit vaak mis gaan en daarom adviseren we u een iMac moederbord reparatie door een deskundige te laten uitvoeren. Wij zullen in eerste instantie altijd een poging doen tot reparatie van het moederbord. Mochten we signaleren dat het nodig is om het moederbord volledig te laten vervangen gaan we uiteraard eerst met u in gesprek.

Laagste prijsgarantie 

Al meer dan 20 jaar voeren wij Apple iMac en Macbook reparaties uit. In deze tijd hebben we onze inkoopkanalen geoptimaliseerd, waardoor we niet met tussenhandelaren hoeven te werken. Mede hierdoor kunnen we u voorzien van de laagste prijsgarantie op uw iMac reparatie in Breda. Onze prijzen vindt u door hierboven uw type reparatie te selecteren en de stappen te doorlopen. Vindt u het prettig om uw situatie telefonisch even te bespreken? Bel dan naar 0767 630 540 of stel uw vraag per Whatsapp. 

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.