REPARATIES

iPad reparatie Breda

Merk   Apple

Type  Tablet

Uw iPad is defect en u bent op zoek naar een iPad Reparatie Breda? Dan bent u hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een gespecialiseerde monteur voor Apple reparaties.

Al voor de eerste uitvoering van de Apple iPad in 2010 zijn wij actief in het repareren van Apple producten. Geen iPad reparatie is ons nog onbekend. Bovendien werken we zonder tussenhandelaren en komen onze onderdelen direct van de Apple fabrikant. Vanuit ons expertise weten we uw iPad reparatie meestal binnen 60 minuten te realiseren. Uiteraard bieden we u nog 6 maanden garantie op de reparatie en ontvangt u de factuur achteraf. 

Wilt uw iPad opsturen ter reparatie? Onze technici staan ook op afstand voor u klaar. Zodra we uw iPad in ontvangst hebben genomen start een van onze Apple monteurs met de reparatie. In de meeste gevallen lukt het ons de iPad reparatie dezelfde dag nog af te ronden en terug te sturen. Zo heeft u uw iPad binnen enkele dagen weer in gebruik. 

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Vandaag nog uw iPad laten repareren in Breda?

Wanneer u last heeft van iPad problemen begrijpen wij dat u zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Daarom kunt u over het algemeen op dezelfde dag nog bij ons terecht voor iPad reparatie in Breda. Als u in de buurt woont kunt u een afspraak maken voor reparatie of zonder afspraak langskomen in onze winkel in hart van Breda. 

Wat de schade ook mag zijn, uw iPad is bij ons binnen een uur gerepareerd. Of het nou gaat om een iPad Air reparatie, iPad Pro reparatie, iPad mini reparatie, of een andere iPad reparatie, wij helpen u dezelfde dag nog met het herstel. Selecteer hierboven uw type iPad en maak direct een afspraak. Zo bent u ervan verzekerd dat wij u direct kunnen helpen bij aankomst.

Deze iPad reparaties voeren wij uit

In bijna alle gevallen zijn wij in staat om de schade aan uw iPad snel te herstellen. De meest voorkomende iPad problemen hebben wij hieronder voor u opgesomd.

  • Gebroken scherm
  • Waterschade
  • Kapotte batterij

Naast deze veel voorkomende problemen is er nog een groot scala aan andere problemen waar wij ervaring mee hebben. Hierdoor maakt het niet uit wat uw probleem is, wij hebben het al eerder meegemaakt en gerepareerd.

iPad batterij reparatie

De iPad batterij heeft normaal gesproken een levensduur van bijna 2 a 3 jaar. Na deze termijn kan het voorkomen dat de iPad erg snel leeg loopt of dat de iPad regelmatig uitvalt. Wij adviseren dan ook om na twee jaar de iPad batterij te laten vervangen. In onze reparatiezaak in Breda hebben wij accu’s op voorraad liggen en kunnen u daarom al snel helpen met een iPad batterij reparatie. 

iPad scherm reparatie

Dit is veruit de meest voorkomende iPad reparatie die wij tegenkomen. Het display van de iPad is een stuk groter dan die van uw telefoon, ideaal dus voor het lezen van boeken, surfen op het internet of om even uw mail te checken. Helaas maakt het grote beeldscherm het apparaat ook een stuk kwetsbaarder voor val- en stootschade. Dit is dan ook de reden dat wij zo ervaren zijn met iPad scherm reparaties. 

Als u een iPad scherm reparatie nodig heeft, kunt u online een afspraak maken en langskomen bij ons in Breda. Ook zonder afspraak bent u welkom, alleen dan kan het zijn dat u iets langer moet wachten. Uiteraard kunt u uw iPad ook opsturen ter reparatie. Het vervangen van uw iPad scherm en terugsturen kost ons niet meer dan een dag. 

Wat kost iPad reparatie bij GSM Reparatie?

De kosten voor het iPad reparatie hangt af van een aantal factoren zoals natuurlijk het type reparatie die u nodig heeft, maar ook het model en de ernst van de schade. Bij een aantal iPad modellen staat bijvoorbeeld, in tegenstelling tot de iPhone, het scherm los van de LCD. In die gevallen hoeven we vaak enkel de touchscreen te vervangen, wat voordelig is in de prijs van uw iPad scherm reparatie. Gaat het om een iPad LCD reparatie? Dan vallen de kosten vaak iets hoger uit. Selecteer hierboven uw type iPad en bekijk direct welke kosten u te wachten staan. 

Belangrijk om te weten is dat we bij GSM Reparatie werken zonder tussenhandelaren, waardoor we de laagste prijs kunnen garanderen. Ook gebruiken we altijd originele onderdelen, die dus rechtstreeks bij Apple vandaan komen, zodat u niet alleen een goede prijs heeft, maar ook de beste kwaliteit.

Kan ik langskomen voor iPad reparatie in Breda?

Natuurlijk! De monteurs van GSM Reparatie heten u graag welkom in onze zaak in het centrum van Breda om u te helpen met uw iPad reparatie Breda. Binnen een uurtje loopt u weer naar buiten met de iPad zoals u gewend was. Uiteraard kunt u uw iPad ook naar ons opsturen. 

Garantie op uw iPad reparatie

Bij GSM Reparatie vinden we de kwaliteit van onze reparaties erg belangrijk, zodat onze klanten niet opnieuw last hebben van problemen. Mocht het toch voorkomen dat er iets niet goed gegaan is tijdens uw iPad reparatie dan is dat geen probleem.

Op Apple Reparatie in Breda heeft u bij ons altijd minimaal 6 maanden garantie.Uiteraard is de garantie van toepassing op het gerepareerde onderdeel en niet op andere toekomstige problemen.

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.

×

Klik hieronder om met een medewerker te spreken.

× Vraag het ons via WhatsApp