Merk Samsung
Bij GSM Reparatie is uw Samsung reparatie in Breda in vertrouwde handen. Al meer dan 20 jaar voeren wij reparaties uit voor allerlei Samsung apparaten. Doordat we niet werken met tussenhandelaren kunnen wij een lage prijs garanderen. Bovendien krijgt u bij ons altijd tot 12 maanden garantie wanneer u een reparatie bij ons laat uitvoeren.
Kom bij ons langs in de winkel en laat uw Samsung reparatie in Breda uitvoeren. Wanneer het een snelle reparatie is kunt u wachten onder het genot van een kopje koffie. In de meeste gevallen is uw Samsung binnen 30 minuten alweer gerepareerd. Maak hieronder alvast een afspraak voor uw Samsung apparaat of stuur uw apparaat naar ons op. In beide gevallen zorgen wij ervoor dat u uw toestel weer snel in gebruikt kunt nemen.
Uw Samsung reparatie laten uitvoeren bij GSM reparatie Breda?
Bent u op zoek naar een ervaren monteur voor Samsung reparatie in Breda? Onze monteurs staan dagelijks voor u klaar om uw toestel binnen 30 minuten te herstellen. Niet alleen zijn onze technici vakmensen met meerdere jaren ervaring, ze zijn ook liefhebber van Samsung toestellen en adviseren u graag over uw Samsung reparatie Breda.
Wilt u gelijk bij binnenkomst geholpen worden? Boek dan alvast uw Samsung reparatie door hierboven het keuzemenu te doorlopen. Selecteer de Samsung reparatie die u nodig heeft en kies vervolgens de dag en tijdstip dat u langs wilt komen.
Liever eerst even bellen? Onze monteurs staan u te woord via: 0767 630 540.
Deze Samsung apparaten repareren wij
Bij ons in Breda kunt u terecht voor allerlei soorten Samsung reparaties. Het maakt voor ons niet uit of u langskomt voor een Galaxy S, Galaxy Note of Galaxy A reparatie, daarnaast weten wij ook raad met uw Samsung tablet, mocht deze reparatie nodig hebben. Onze experts hebben allemaal ervaring met reparatie van verschillende soorten Samsung apparaten. Zo bent u ervan verzekerd dat u voor een Samsung reparatie in Breda altijd snel bij ons terecht kunt. U kunt van tevoren een afspraak maken, maar ook spontaan bij onze winkel in Breda binnen lopen wanneer u een Samsung reparatie nodig heeft.
Soorten Samsung reparaties
Voor een Samsung scherm reparatie in Breda bent u bij GSM Reparatie aan het juiste adres. We hebben jarenlange ervaring met verschillende soorten reparaties zoals schermreparaties, batterijvervangingen, waterschade, camera reparaties en vele andere Samsung reparaties. Het maakt niet uit wat voor probleem u heeft met uw Samsung toestel, onze experts in Breda hebben er waarschijnlijk al vaker mee te maken gehad.
Samsung scherm reparatie in Breda
Bij GSM reparatie in Breda hebben we ervaring met het vervangen van schermen bij verschillende Samsung toestellen. Zo kunt u onder meer bij ons terecht voor onderstaande scherm reparaties:
- Samsung Galaxy S scherm reparatie
- Samsung Galaxy A scherm reparatie
- Samsung Galaxy tab scherm reparatie
Wanneer u voor uw Samsung een scherm reparatie wilt laten uitvoeren kunt u deze naar ons opsturen of bij ons langskomen in onze winkel in Breda. Wel raden we u aan om eerst een afspraak te maken voordat u langskomt. Zo bent u ervan verzekerd dat wij direct de tijd hebben en het originele vervangende scherm op voorraad hebben. Zo hoeft u niet lang te wachten en is uw Samsung scherm reparatie snel geregeld.
Advies voor na uw Samsung reparatie
Als uw Samsung is gerepareerd wilt u deze natuurlijk zo lang mogelijk mooi en heel houden. Daarom adviseren wij altijd om een screen protector en beschermhoes te gebruiken. Zo voorkomt u gebarsten schermen en krassen. Daarnaast adviseren wij u ook om uw toestel niet te lang aan de oplader te laten zitten, wanneer u dit wel doet kan uw batterij snel minder worden.
Garantie op uw reparatie
Op alle Samsung reparaties bieden wij u 6 maanden garantie. Uiteraard is de garantie alleen van toepassing op het gerepareerde onderdeel.
Kan ik langskomen voor Samsung reparatie in Breda?
Het voordeel is dat u bij ons zowel online als in onze fysieke winkel terecht komt. Wanneer u in Breda zelf of in de buurt woont kunt u het beste online een afspraak maken en bij ons langskomen in de winkel. Wanneer u verder weg woont, kunt u ook altijd uw Samsung opsturen naar Breda voor een reparatie. Dan repareren we uw toestel en sturen we deze zo snel mogelijk naar u terug.
Kan ik mijn Samsung ook opsturen?
Als u Samsung reparatie in Breda nodig heeft maar ver weg woont of geen tijd heeft om last te komen is dat geen probleem. Dan kunt u uw Samsung naar ons opsturen, wij zullen deze op de dag van aankomst direct repareren en voor 17:00 weer naar u terug sturen. U kunt uw toestel gewoon via de post naar ons opsturen voor Samsung reparatie. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wat kost Samsung reparatie in Breda?
Bij GSM reparatie bent u bij uw Samsung reparatie verzekerd van lage kosten. Wij proberen uw reparatie altijd uit te voeren voor een eerlijke en lage prijs. Om te zien wat uw specifieke reparatie gaat kosten, doet u het volgende: Selecteer hierboven als eerste het model dat u wilt laten repareren. Kies om welke reparatie het gaat en dan krijgt u uw Samsung reparatie kosten in beeld, behorend bij uw specifieke situatie. Zo weet u altijd vooraf wat u kwijt bent en komt u niet voor verrassingen te staan.
Veelgestelde vragen
Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?
Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:
– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.
– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.
– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.
Hoelang krijg ik garantie?
U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.
Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.
Wordt de display compleet vervangen?
Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.
Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.
Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?
In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.
Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.
Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?
We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.
Vragen jullie onderzoekskosten?
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.
Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?
De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.
Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.
Krijg ik mijn screenprotector terug?
Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.
Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?
We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.
Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?
Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.
Raak ik mijn gegevens kwijt?
Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.
Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?
Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.
Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540
U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.
Hoe kan ik betalen?
Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.
Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.
Hoe stuur ik een device naar jullie op?
U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.
Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.
Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.
Hoe maak ik een afspraak?
U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.
U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.
U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.