Merk Xiaomi
Bij GSM Reparatie bent u voor uw Xiaomi reparatie in Breda aan het juiste adres. Wij hebben al 12 jaar lang ervaring met het repareren van toestellen van dit nieuwe telefoonmerk.
Ondanks dat Xiaomi telefoons pas sinds 2010 bestaan, weten wij goed raad met het uitvoeren van reparaties voor dit merk. Een voordeel van het door ons laten uitvoeren van uw Xiaomi reparatie in Breda is dat wij altijd een lage prijs hanteren. Dit komt doordat wij niet werken met derde partijen, wij voeren in principe alle reparaties zelf uit. Een ander voordeel is dat wij u 6 maanden garantie geven op uw reparatie.
Kom dus gerust bij ons langs in Breda wanneer u een Xiaomi reparatie nodig heeft. Bij ons is uw toestel vaak binnen 30 minuten weer gerepareerd. Maak online alvast een afspraak of loop spontaan even binnen!
Soorten Xiaomi reparatie
Wij hebben in Breda ervaring met verschillende soorten Xiaomi reparaties. De meeste ervaring hebben we met Xiaomi scherm reparaties die erg veel voorkomen. Dit komt omdat het scherm van uw toestel vaak het meest kwetsbaar is. Naast dat we veel soorten reparaties uitvoeren voor Xiaomi, voeren wij deze ook uit voor veel verschillende modellen zoals:
- Xiaomi M365 reparatie
- Xiaomi Mi10 reparatie
- Xiaomi Mi9 reparatie
- Xiaomi Mi5 reparatie
Naast deze toestellen uit de Xiamo Mi series staan we ook voor u klaar voor Xiaomi reparaties van alle andere modellen op de markt. Ook voor uw Xiamo Redmi of Mi Note kunt u bij ons terecht. Ziet u uw model er niet tussen staan bij ons op de website, neem dan gerust contact met ons op dan helpen wij u verder.
Xiaomi reparatie in Breda
Voor Xiaomi reparatie in Breda zijn wij voor u de juiste partij. Binnen Nederland zijn wij een van de meest ervaren en voordeligste partijen voor uw reparatie. U bent bij ons altijd verzekerd van een snelle reparatie, een goede prijs en tot 12 maanden garantie op uw reparatie. Daarnaast is het niet verplicht om een afspraak te maken. U kunt bij ons altijd spontaan binnen lopen voor uw Xiaomi reparatie in Breda. Wij staan hier zeven dagen per week voor u klaar
Wat kost een Xiaomi reparatie?
De kosten voor het herstellen van uw geliefde Xiaomi toestel zijn bij ons gegarandeerd de laagste in Breda. Dit heeft te maken met onze directe toevoer van de benodigde onderdelen en het feit dat wij al onze reparaties zelf uitvoeren. De specifieke kosten voor uw Xiaomi model kunt u bij ons van tevoren inzien, zo komt u niet voor onverwachts hoge kosten te staan. U kiest in het menu hierboven eerst het type toestel dat u heeft en daarna het type reparatie. Daarna ziet u de kosten voor uw specifieke Xiaomi reparatie staan. Wanneer u er niet uitkomt of vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wat kost een scherm reparatie Xiaomi?
De kosten voor een Xiaomi scherm reparatie is afhankelijk van uw type Xiaomi.
Veelgestelde vragen
Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?
Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:
– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.
– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.
– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.
Hoelang krijg ik garantie?
U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.
Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.
Wordt de display compleet vervangen?
Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.
Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.
Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?
In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.
Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.
Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?
We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.
Vragen jullie onderzoekskosten?
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.
Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?
De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.
Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.
Krijg ik mijn screenprotector terug?
Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.
Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?
We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.
Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?
Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.
Raak ik mijn gegevens kwijt?
Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.
Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?
Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.
Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540
U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.
Hoe kan ik betalen?
Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.
Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.
Hoe stuur ik een device naar jullie op?
U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.
Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.
Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.
Hoe maak ik een afspraak?
U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.
U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.
U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.