REPARATIES

Huawei reparatie Breda

Merk  Huawei

Type  Smartphone, tablet, watch

Wilt u uw Huawei reparatie in Breda laten uitvoeren? Om welk type Huawei het ook gaat, onze monteurs hebben al meer dan 20 jaar ervaring met Huawei reparaties.

Zelfs wanneer uw gloednieuwe Huawei kapot is hebben wij al beschikking tot de benodigde onderdelen voor uw Huawei reparatie. Selecteer hieronder uw type Huawei en bekijk direct de prijzen behorend bij uw reparatie.

Kom langs bij GSM Reparatie in de winkel in Breda of stuur uw Huawei toestel op ter reparatie. Zodra onze monteurs aan de slag kunnen is uw Huawei toestel binnen 30 minuten weer de oude.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Dé Huawei reparatie specialist van Breda

Is uw Huawei stuk en toe aan een reparatie? Kom dan langs bij onze Huawei specialisten in Breda. Onze technici helpen u graag verder met de reparatie van uw toestel.

Inmiddels heeft Huawei zich een behoorlijke positie in de markt toegekend. Het populaire telefoonmerk valt niet meer weg te denken bij smartphone gebruikers en zo is die bij ons ook niet onopgemerkt gebleven. Dagelijks krijgen wij te maken met de Huawei reparatie Breda. Vanuit onze ervaring en expertise weten wij wel raad met deze reparaties. We doen er daarom alles aan om u te voorzien van een Huawei, zoals u die altijd al gewend was. Direct contact opnemen met GSM reparatie? Bel dan naar:  0767 630 540 of stuur ons een Whatsapp.

 

Huawei laten maken in een half uurtje?

Een kapotte telefoon is voor niemand handig. De meeste defecten weten wij daarom binnen een half uurtje weer te herstellen. Denk aan schade aan het scherm, batterij, camera, voor- of achterkant.  Onze specialisten bekijken eerst samen met u de schade om vervolgens de handen uit de mouwen te steken en u binnen een half uurtje weer buiten te zien met een gerepareerd toestel. Ook voor de complexe reparaties, zoals van het moederbord, helpen we u graag verder. Echter, voor deze defecten nemen wij iets ruimer de tijd om u te voorzien van de kwaliteit die u gewend bent.

 

Huawei opsturen ter reparatie

Iedereen heeft het tegenwoordig druk. Daarom begrijpen wij dat het niet altijd lukt om langs te komen voor uw Huawei reparatie in Breda. Speciaal daarvoor hebben wij de optie om uw Huawei op afstand te repareren. Zo kunt u uw Huawei naar ons opsturen ter reparatie. Zodra wij uw telefoon in handen hebben zullen wij deze dezelfde dag nog herstellen en naar u terugsturen. Zo heeft u ondanks de afstand uw telefoon zo weer in gebruik. 

 

Hoeveel kost het om een Huawei te laten repareren?

De kosten van uw Huawei reparatie variëren per reparatie. In het keuzemenu hierboven vindt u per toestel en defect de reparatiekosten. Door onze directe verbintenis met de Huawei fabrikant bieden we u de laagste prijsgarantie voor een Huawei reparatie Breda. Wij doen er alles aan om u te voorzien van de laagste prijs in ruil voor een glimlach. 

Hoeveel kost een Huawei scherm reparatie?

De kosten voor een Huawei scherm reparatie variëren van €80,- tot €280,-, afhankelijk van het type Huawei. Je vind de prijzen voor het laten vervangen van een Huawei scherm door het gewenste type te selecteren in het keuzemenu hierboven. In ieder geval bieden we u de laagste prijs voor Huawei scherm reparaties in Breda.

Hoe lang garantie op mijn Huawei reparatie?

Bij GSM Reparatie bieden we op alle Huawei reparaties tot 12 maanden garantie. Deze garantie heeft uiteraard betrekkeing op het gerepareerde onderdeel. Wilt u meer weten over de voorwaarden van onze garantie? Bel dan even naar:  0767 630 540 of stuur ons een Whatsapp.

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.

×

Klik hieronder om met een medewerker te spreken.

× Vraag het ons via WhatsApp