Score van 4.3 / 5 uit 202 reviews

Telefoon verkopen in Breda

Heeft u uw mobiele telefoon niet meer in gebruik en wilt u uw telefoon verkopen in Breda? Bij het verkopen van uw oude telefoon begrijpen we dat u niet eindeloos wilt onderhandelen over de prijs. Bij GSM Reparatie helpen we u graag door te beginnen met een eerlijk advies over de waarde van uw toestel. Indien u het eens bent met onze adviesprijs kunt u uw telefoon aan ons verkopen. 

Niet alleen kopen wij oude telefoons in, ook voor het verkopen van uw tablet of laptop kunt u bij ons terecht. Ook dan starten we met het geven van vrijblijvend advies over de waarde van uw apparaat. 

Via onderstaand formulier kunt u ons wat informatie toesturen over uw toestel. Vervolgens ontvangt u van ons een inschatting van de waarde ervan. Daarna kunt u bij ons langskomen om uw toestel te laten bekijken en eventueel te verkopen!

Kan ik mijn oude telefoon inleveren voor geld?

Dat kan zeker. Bij GSM Reparatie kunt u uw oude telefoon verkopen, kapotte telefoon verkopen, laptop verkopen en tablet verkopen. Uiteraard wordt bij de waardebepaling gekeken naar verschillende factoren. Wat is de huidige staat van uw toestel? Welke aanwezige gebruikerssporen kunnen worden gevonden? Zijn er defecten of andere vormen van schade aan uw toestel?

Wanneer u uw oude telefoon niet meer in gebruik heeft is het zonde om deze te laten verjaren in een of ander stoffig laatje. Uw oude telefoon kunt u dan beter inleveren voor geld. Zo heeft iemand anders misschien nog wel jaren plezier van uw oude telefoon. En de beloning is uiteraard voor u. 

Waar kan ik mijn telefoon verkopen?

Uw telefoon verkopen doet u eenvoudig via GSM reparatie door online de waardebepaling te voltooien en bij akkoord uw mobiele telefoon naar ons op te sturen of op locatie uw oude telefoon verkopen Breda. Onze specialisten staan 7 dagen per week voor u klaar om u te helpen bij het verkopen van uw oude smartphone. 

Hoe werkt telefoon verkopen Breda?

Uw telefoon verkopen Breda via GSM reparatie werkt gemakkelijk en eenvoudig via een online aanmeldformulier op de website. Selecteer uw type apparaat, het merk, model, de huidige staat, voeg foto’s toe en ontvang dezelfde dag al een inschatting over de waarde van uw oude telefoon. 

Indien u het eens bent met de waarde nodigen wij u graag uit uw toestel naar ons op te sturen of gewoon even bij ons langs te komen in Breda. Wij garanderen u een uitstekende prijs voor uw oude smartphone, tablet of laptop. Naast dat u een nieuw persoon blij maakt met het verkopen van uw oude telefoon helpt u ook een handje mee aan een betere planeet. Doordat u uw oude apparaat voorziet van een nieuw leven, zorgt u ervoor dat het toestel niet bij de afvalverwerking hoeft te eindigen en er niet direct grondstoffen nodig zijn om een nieuwe te produceren. 

Wat is mijn gebruikte telefoon waard?

Zelf de waarde van uw gebruikte telefoon inzien? Dat doet u eenvoudig bij GSM Reparatie door de hier onderstaande stappen te doorlopen. Wij streven ernaar u dezelfde dag nog een inschatting te bieden over uw toestelwaarde. Hierna bent u van harte welkom om uw telefoon te verkopen in Breda bij ons op locatie of uw gsm te verkopen door het naar ons op te sturen.

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.