REPARATIES

Motorola reparatie Breda

Merk  Motorola

Type  Smartphone

Heeft u een Motorola reparatie Breda nodig? Dan bent u bij GSM reparatie aan het juiste adres. Wij zijn de beste in de Breda als het gaat om Motorola reparaties. In tegenstelling tot vele andere bedrijven werken wij niet met tussenpersonen, dus u krijgt lage prijzen en 6 maanden garantie op al onze reparaties!

Onze winkel is voor uw gemak zeven dagen per week geopend. Kom gewoon langs of maak online een afspraak. De meeste toestellen zijn binnen 30 minuten alweer gerepareerd hebben. Als u een snelle Motorola reparatie nodig heeft kom dan bij ons lang in Breda.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Soorten Motorola reparaties

Er zijn vele soorten problemen die u met uw toestel kunt hebben. Door onze jarenlange ervaring met verschillende soorten Motorola reparatie kunnen wij u bijna altijd met uw probleem helpen. Reparaties die wij veel uitvoeren zijn:

  • Scherm reparaties
  • Camera reparaties
  • Batterij vervanging

Bovenstaande reparaties voeren wij regelmatig uit voor verschillende soorten Motorola toestellen. De meest voorkomende toestellen hierbij zijn de Moto Edge, Moto Z, Moto X en Moto G toestellen. 

 

Motorola scherm reparatie

Wanneer u Motorola scherm reparatie nodig heeft zijn wij voor u de beste partij in de regio Breda. Naast dat wij jarenlange ervaring hebben gebruiken we altijd authentieke Motorola onderdelen bij de reparatie van uw toestel. Wij hebben een officiële leverancier waar wij onze producten halen. Hierdoor kunnen wij u ook een garantie tot 12 maanden garanderen op uw Motorola scherm reparatie. Daarnaast bent u ook altijd verzekerd van een snelle reparatie, maak voor de zekerheid een afspraak zodat wij u direct kunnen helpen wanneer u langskomt.

 

Motorola reparatie in Breda

Voor een Motorola Reparatie in Brede staan wij voor u klaar. Wij zijn gelegen in het centrum van de stad en staan zeven dagen per week voor u klaar. Een afspraak maken is niet verplicht, wanneer u in de buurt bent kunt u altijd bij ons binnen komen lopen. Wanneer wij direct de tijd hebben is uw reparatie vaak binnen 30 minuten geregeld. U kunt bij ons in de winkel wachten onder een genot van een kop koffie. Door onze locatie kunt u tijdens uw Motorola reparatie ook even shoppen of ergens anders in Breda een drankje doen.

 

Motorola reparatie kosten

Uw Motorola Reparatie kosten zijn afhankelijk van het type toestel dat u heeft en de soort reparatie die u nodig heeft. Als u van tevoren alt wilt weten wat het gaat kosten kunt u in het menu hierboven uw toestel uitkiezen en daarna de benodigde reparatie. Mocht uw toestel of specifieke Motorola reparatie er niet tussen staan dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen.

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.