REPARATIES

iPhone reparatie Breda

Merk   Apple

Type  Smartphone

Bij GSM Reparatie in Breda is iPhone reparatie een dagelijkse taak. Met meer dan 20 jaar ervaring voeren wij alle mogelijke Apple reparaties uit. De iPhone reparatie is de meest voorkomende en daarom vaak snel te herstellen.

Ons doel is om uw iPhone binnen 60 minuten te repareren, ongeacht de schade aan uw toestel. Naast iPhone scherm reparaties, helpen we u ook graag met het vervangen van uw batterij, het verhelpen van waterschade, het repareren van de oplaadpoort, of welk probleem dan ook.

Wij werken met zowel originele onderdelen als onderdelen van hoge kwaliteit van derden. Deze opties zijn zichtbaar bij het maken van een afspraak. Op uw iPhone reparatie geven wij tot 12 maanden garantie. Selecteer hieronder uw type reparatie, bekijk de prijs en plan direct een afspraak in op een tijdstip dat u uitkomt. Kunt u niet langskomen in onze reparatiezaak? Geen probleem! U kunt uw iPhone ook naar ons opsturen voor reparatie. Onze Apple monteurs zorgen ervoor dat uw iPhone reparatie dezelfde dag wordt afgerond en teruggestuurd.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Uw iPhone reparatie laten uitvoeren in Breda?

Bent up zoek naar een ervaren monteur voor uw iPhone reparatie in Breda? Onze monteurs staan dagelijks voor u klaar om uw toestel binnen 30 minuten te herstellen. Niet alleen zijn onze technici vakmensen met meerdere jaren ervaring, ze zijn ook liefhebber van Apple toestellen en adviseren u graag over uw iPhone reparatie Breda.

Wilt u gelijk bij binnenkomst geholpen worden? Boek dan alvast uw iPhone reparatie Breda door hierboven het keuzemenu te doorlopen. Selecteer de iPhone reparatie die u nodig heeft en kies vervolgens de dag en tijdstip dat u langs wilt komen. 

Liever eerst even bellen? Onze monteurs staan u te woord via:  0767 630 540.

 

Verschillende iPhone reparaties

Bij GSM Reparatie in Breda is geen reparatie te moeilijk. Wat er ook is gebeurd met uw iPhone, het toestel is bij ons in goede handen. Zo zijn we dagelijks bezig met diverse iPhone scherm reparaties, maar zijn we ook van de partij als het gaat om het vervangen van de batterij, waterschade, camera reparaties en alle overige onderdelen! 

Opsturen?

Uw iPhone is kapot, maar het past u even niet om het toestel langs te brengen? Geen probleem, we zijn in afwachting van uw iPhone om deze alsnog dezelfde dag te repareren. Verstuur uw kapotte iPhone per post en onze monteur zal het toestel de dag van binnenkomst herstellen en voor 17.00 weer naar u terug sturen. 

  

iPhone Scherm reparaties

Uw iPhone is gevallen, er zitten scheuren in het display of het beeldscherm gaat zelfs niet meer aan? Dan bent u waarschijnlijk toe aan een iPhone scherm reparatie. Wat de schade ook mag zijn, wij helpen u graag met het vervangen van uw iPhone scherm. Dit doen we met originele Apple onderdelen en binnen een tijdsbestek van 30 minuten. De iPhone scherm reparaties doen we voor alle toestellen. 

Selecteer in het keuzemenu hierboven uw type iPhone schermreparatie en maak een afspraak bij ons in Breda of stuur het toestel naar ons op.

 

Kosten iPhone reparatie

Wilt u gegarandeerd de laagste prijs voor uw iPhone reparatie Breda? Gezien we zonder tussenhandelaren werken en de onderdelen direct geleverd krijgen van onze fabrikant kunnen wij u de laagste prijs van Breda bieden. Bent u benieuwd wat de prijs is behorend bij uw iPhone reparatie? Selecteer dan hierboven uw type reparatie en bekijk direct de prijs.

Hoeveel kost een iPhone scherm reparatie?

De kosten om een iPhone scherm reparatie te laten uitvoeren hoeven niet hoog te zijn. Voor de meeste toestellen zit de prijs zelfs al onder de 150 euro. Bij GSM Reparatie kunnen we u de laagste prijs van Breda garanderen. Dit komt door onze directe toevoer aan onderdelen van onze fabrikant. Bij ons heeft u altijd de keuze uit een compatible, premium of een origineel beeldscherm. Benieuwd naar de prijs voor uw iPhone. Doorloop ons keuzemenu hierboven.

Hoeveel kost een iPhone batterij laten vervangen?

De kosten om uw iPhone batterij te vervangen zitten bij de meeste toestellen al onder de 100 euro. In ieder geval bieden wij u de laagsteprijsgarantie van Breda. Selecteer hierboven uw type iPhone en ontvang direct inzage in de kosten die u staan te wachten.

Zit er garantie op mijn iPhone reparatie?

Op alle iPhone reparaties bieden wij u 6 maanden garantie. Uiteraard is de garantie van toepassing op het gerepareerde onderdeel. 


Waar kan ik mijn iPhone laten repareren?

U kunt uw iPhone laten repareren in onze reparatiezaak, gevestigd in het centrum van Breda. We kunnen het toestel in uw bijzijn binnen 30 minuten herstellen. Uiteraard kunt er ook voor kiezen om uw iPhone naar ons op te sturen. 

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.