REPARATIES

iPhone reparatie Breda

Merk   Apple

Type  Smartphone

Bij GSM Reparatie in Breda is iPhone reparatie een dagelijkse taak. Met meer dan 20 jaar ervaring voeren wij alle mogelijke Apple reparaties uit. De iPhone reparatie is de meest voorkomende en daarom vaak snel te herstellen.

Ons doel is om uw iPhone binnen 60 minuten te repareren, ongeacht de schade aan uw toestel. Naast iPhone scherm reparaties, helpen we u ook graag met het vervangen van uw batterij, het verhelpen van waterschade, het repareren van de oplaadpoort, of welk probleem dan ook.

Wij werken met zowel originele onderdelen als onderdelen van hoge kwaliteit van derden. Deze opties zijn zichtbaar bij het maken van een afspraak. Op uw iPhone reparatie geven wij tot 12 maanden garantie. Selecteer hieronder uw type reparatie, bekijk de prijs en plan direct een afspraak in op een tijdstip dat u uitkomt. Kunt u niet langskomen in onze reparatiezaak? Geen probleem! U kunt uw iPhone ook naar ons opsturen voor reparatie. Onze Apple monteurs zorgen ervoor dat uw iPhone reparatie dezelfde dag wordt afgerond en teruggestuurd.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Uw iPhone reparatie laten uitvoeren bij GSM reparatie Breda?

Bent u op zoek naar een ervaren monteur voor iPhone reparatie in Breda? Onze monteurs staan dagelijks voor u klaar om uw toestel binnen 30 minuten te herstellen. Niet alleen zijn onze technici vakmensen met meerdere jaren ervaring, ze zijn ook liefhebber van Apple toestellen en adviseren u graag over uw iPhone reparatie Breda.

Wilt u gelijk bij binnenkomst geholpen worden? Boek dan alvast uw iPhone reparatie door hierboven het keuzemenu te doorlopen. Selecteer de iPhone reparatie die u nodig heeft en kies vervolgens de dag en tijdstip dat u langs wilt komen. 

Liever eerst even bellen? Onze monteurs staan u te woord via:  0767 630 540.

Deze iPhone toestellen repareren wij

Bij GSM reparatie in Breda hebben wij ervaring met het repareren van veel verschillen iPhone toestellen. Wij voeren reparaties uit voor alle iPhone toestellen die er zijn. Het maakt niet uit of u een nieuwer model of een oud model hebt, wij repareren hem voor u. De toestellen die we op momenteel het meeste binnenkrijgen voor iPhone reparatie in Breda zijn:

  • iPhone 11 en 11 pro
  • iPhone 12 en 12 pro
  • iPhone 13 en 13 pro
  • iPhone 14 en 14 pro
  • iPhone 15 en 15 pro

Heeft u een van de bovenste of een ander toestel dat aan reparatie toe is? Maak dan snel een afspraak met ons en wij zorgen dat jouw iPhone snel weer is gerepareerd. Naast iPhones repareren we ook andere Apple apparaten zoals iPods, iPads, MacBooks, iMacs en Apple Watches

Verschillende iPhone reparaties

Bij GSM Reparatie in Breda is geen reparatie te moeilijk. Wat er ook is gebeurd met uw iPhone, het toestel is bij ons in goede handen. Zo zijn we dagelijks bezig met diverse iPhone scherm reparaties, maar we zijn ook van de partij als het gaat om het vervangen van de batterij, waterschade, camera reparaties en alle overige iPhone reparaties in Breda! 

Iphone scherm reparatie

Uw iPhone is gevallen, er zitten scheuren in het display of het beeldscherm gaat zelfs niet meer aan? Dan bent u waarschijnlijk toe aan een iPhone scherm reparatie in Breda. Wat de schade ook mag zijn, wij helpen u graag met het vervangen van uw iPhone scherm. Dit doen we met originele Apple onderdelen en binnen een tijdsbestek van 30 minuten. De iPhone scherm reparaties doen we voor alle toestellen. 

Batterijvervanging

Loopt uw iPhone snel leeg en u moet hem regelmatig opladen? Dan is uw iPhone waarschijnlijk toe aan een nieuwe batterij. Wij helpen u graag met de vervanging van uw iPhone batterij. In onze iPhone reparatie winkel in Breda hebben wij originele iPhone batterijen op voorraad. iPhone batterij vervanging is binnen 30 minuten alweer klaar.

Advies voor na uw iPhone reparatie

Als uw iPhone is gerepareerd wilt u natuurlijk niet snel weer hoeven komen. Daarom adviseren wij altijd om een goede beschermhoes en screen protector te gebruiken. Zo voorkomt u krassen en barsten schermen. Ook raden we aan om uw toestel niet te lang aan de lader te laten zitten, dit kan ervoor zorgen dat de batterij van uw toestel snel minder wordt en u weer vaker moet opladen.

Garantie op uw reparatie

Op alle iPhone reparaties bieden wij u 6 maanden garantie. Uiteraard is de garantie van toepassing op het gerepareerde onderdeel.

Wat kost iPhone reparatie?

Wij garanderen altijd een lage en eerlijke prijs voor uw iPhone reparatie in Breda. Doordat we zonder tussenhandelaren werken en de onderdelen rechtstreeks van de fabrikant komen kunnen wij u de laagste prijs van Breda bieden. Bent u benieuwd naar de specifieke prijs van uw iPhone reparatie? Kies dan hierboven uw toestel en het type reparatie en bekijk direct de prijs.

Hoelang duurt een iPhone reparatie in Breda?

Wij doen onze uiterste best uw iPhone reparatie binnen 30 minuten te houden. Uiteraard is dit afhankelijk van uw type defect. Door onze ervaring en expertise kunnen wij de meeste defecten binnen een half uurtje herstellen. Een iPhone reparatie kan soms tijd in beslag nemen, we willen u daarom vragen rustig te wachten, terwijl onze technici uw probleem verhelpen. Ook kunt u natuurlijk even het centrum van Breda ingaan en later terugkomen om uw toestel op te halen.

Kan ik langskomen voor iPhone reparatie?

Bij ons kunt u 7 dagen per week langskomen voor iPhone reparatie in Breda. Wel raden we u aan om vooraf een afspraak te maken zodat u direct geholpen kunt worden en niet lang hoeft te wachten.

Kan ik mijn iPhone ook opsturen?

Als u iPhone reparatie in Breda nodig heeft maar geen tijd heeft om last te komen is dat geen probleem. U kunt uw toestel ook naar ons opsturen, wij zullen deze op de dag van aankomst direct repareren en voor 17:00 weer naar u terug sturen. U kunt uw toestel via de post naar ons opsturen voor Iphone reparatie in Breda,

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.

×

Klik hieronder om met een medewerker te spreken.

× Vraag het ons via WhatsApp