REPARATIES

Laptop reparatie Breda

Merk  Diversen

Type  Laptop

Heeft u problemen met uw laptop en bent u op zoek naar een betrouwbare partij voor uw laptop reparatie Breda? Zoek dan niet verder. Onze monteurs staan vandaag nog voor u klaar.

Al meer dan 20 jaar voeren wij laptop reparaties uit van laptops en andere elektronische apparaten. Of het nu gaat om een kapot scherm, een traag systeem, een virusinfectie, een defecte harde schijf of een ander probleem, onze ervaren technici kunnen u helpen.

Wij werken met originele onderdelen en bieden een hoge kwaliteitsservice tegen een betaalbare prijs. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen.

No cure, no pay

Originele onderdelen

Tot 12 maanden garantie

Danny
Eduard
John


Belangrijke informatie

Verschillende soorten laptop reparaties

Laptops zijn tegenwoordig onmisbaar in ons dagelijks leven. We gebruiken ze om te werken, te studeren, te communiceren en te ontspannen. Maar wat als uw laptop stuk gaat? Dan kan dat leiden tot stress en verlies van productiviteit. Gelukkig kunt u bij ons terecht voor een snelle en betrouwbare laptop reparatie in Breda. Weet jij al wat er mis is aan jouw laptop of wens je dat door ons te laten onderzoeken? In beide gevallen kunnen onze monteurs je snel verder helpen. De problemen die wij het vaakst tegen komen zijn als volgt:

• Laptop scherm is kapot;
• Laptop heeft waterschade;
• Laptop is gevallen;
• Laptop heeft oplaadproblemen;
• Laptop heeft opstartproblemen;
• Laptop is traag.

Herkent u zich in één of meer van bovenstaande problemen? Of heeft u een ander probleem met uw laptop en wilt u daar een expert naar laten kijken. Om welk soort laptop reparatie het ook mag gaan, bij GSM Reparatie helpen we u graag verder met het herstellen van de schade.

 

Laptop scherm reparatie Breda

Een gebroken of beschadigd laptop scherm kan erg vervelend zijn. Het kan de productiviteit belemmeren en het gebruik van de laptop bemoeilijken. Onze technici helpen u dan ook graag verder met uw laptop scherm reparatie in Breda. Of het nu gaat om een gebarsten scherm, dode pixels of een ander probleem, onze monteurs kunnen het scherm snel en efficiënt vervangen.

Het vervangen van een laptop scherm kan een technisch uitdagende taak zijn. Het vereist vaak specifieke kennis en ervaring om het scherm veilig te vervangen, zonder de rest van de laptop te beschadigen. Daarom is het vaak beter om te kiezen voor een professionele laptop scherm reparatie. Zo weet je zeker dat het scherm op de juiste manier wordt vervangen en dat de laptop daarna weer in goede staat verkeert.

 

Kan ik mijn laptop opsturen ter reparatie?

Dat kan! Wij kunnen het ons voorstellen dat u niet altijd in de gelegenheid bent om uw laptop langs te brengen bij ons in Breda. Hierom bieden wij een speciale opstuur service, waarbij we uw laptop reparatie op afstand voltooien. Na binnenkomst van uw laptop zal één van onze monteurs beginnen met het stellen van een diagnose. Zodra het probleem is gesignaleerd kan hij een inschatting maken van de benodigde werkzaamheden. Wij trachten er naar om u op dezelfde dag nog op de hoogte te stellen van de diagnose en behorende kostenindicatie. Indien u akkoord gaat met de kosten zetten we uw laptop reparatie in Breda voort. Zodra we uw laptop reparatie succesvol hebben afgerond sturen we het apparaat weer retour. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan vooral even telefonisch contact met ons op of stuur direct een appje.

 

Hoe duur is een laptop reparatie?

• Vervangen van het scherm: de kosten voor het vervangen van het scherm kunnen variëren van €100,- tot €200,- afhankelijk van het merk en de grootte van het scherm.
• Vervangen van de harde schijf: de kosten voor het vervangen van de harde schijf kunnen variëren van €100,- tot €150,- afhankelijk van de opslagcapaciteit.
• Vervangen van de accu: de kosten voor het vervangen van de accu kunnen variëren van €50 tot €150, afhankelijk van het merk en het model van de laptop.
• Reparatie van het moederbord: de kosten voor de reparatie van het moederbord zijn afhankelijk van de ernst van de schade. Neem hierover contact met ons op voor meer informatie.

 

Hoelang duurt een laptop reparatie?

Als je laptop niet meer goed werkt of kapot gaat, wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk laten repareren. Maar hoelang duurt een laptop reparatie breda eigenlijk? De tijdsduur van een laptop reparatie breda kan variëren, afhankelijk van het soort reparatie dat nodig is en de beschikbaarheid van de benodigde onderdelen. Doordat wij nauw samenwerken met de fabrikanten van populaire merken zoals Apple, Microsoft, Asus, Acer en Lenovo kunnen wij gemakkelijk aan de onderdelen komen en hierdoor jouw laptop reparatie Breda snel afhandelen.

In het algemeen kun je bij ons uitgaan van een maximale duur van 5 werkdagen. Voor een precies antwoord willen we u vragen om eerst even contact op te nemen met een van onze monteurs.

FAQ

Veelgestelde vragen

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Hoelang krijg ik garantie?

U ontvangt bij ons tot 12 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij vervangen hebben. Deze garantie dekt geen krassen en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik ontstaan.

Let op: houd er rekening mee dat uw fabrieksgarantie vervalt zodra een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel opent.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar geeft het toestel nog steeds beeld? Dan vervangen wij, waar mogelijk, alleen de touchscreen (bovenlaag). Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag (touchscreen) nog intact? Dan vervangen wij alleen de LCD-binnenkant.

Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen. In dat geval vervangen wij de touchscreen en LCD als één geheel.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn device?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw device uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone?

De winkel van GSM Reparatie is een paradijs voor liefhebbers van mobiele telefoons. Hier vindt u de nieuwste accessoires voor zowel telefoons als tablets, van stijlvolle hoesjes tot handige opladers. Met onze eigen productlijn blijven we altijd voorop lopen met de nieuwste producten en ontwerpen voor de nieuwste telefoons.

Innovatief en betaalbaar. Dat is de belofte van GSM Reparatie.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openen van de telefoon moeten we meestal de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat deze niet opnieuw kan worden aangebracht. We kunnen in dat geval een nieuwe screenprotector voor u plaatsen tegen kostprijs.

Mijn device is waterdicht, is dat na de reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw device weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw device weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw device raden we wel af.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde device terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar ginnekenstraat@gsmreparatie.nl . U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 17:30 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 76 763 0540

U kunt natuurlijk ook langskomen op Ginnekenstraat 120 4811 JK in Breda.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Breda.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe stuur ik een device naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Breda via PIN of contact te betalen.