MEER INFORMATIE

Algemene Voorwaarden

Bedrijfsnaam
Adres
Postcode en plaats
KVK
BTW
Telefoon
Email

GSM Specialist
Ginnekenstraat 120
4811JK Breda
74827138
NL002284012B11
076 763 05 40
ginnekenstraat@gsmreparatie.nl

Wij repareren uw apparaat altijd zo snel mogelijk, meestal binnen 30-60 minuten, maar soms kan het voorkomen dat het langer duurt door bijvoorbeeld een extra onderdeel dat nodig is, of een andere schade die erbij is gekomen. Wij houden u uiteraard altijd op de hoogte hierover.

In de reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en de BTW inbegrepen.

Wij geven tot 6 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na de reparatie of door gebruik vallen hier niet onder, bijvoorbeeld: krasschade, valschade, waterschade, buigschade, drukschade en vochtschade.

Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met u, inclusief de bijkomende kosten.

Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij ons het recht voor om uw apparaat ongerepareerd te retourneren.

Als uw apparaat nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie.

We hebben volledige toegang nodig tot uw apparaat voor diagnose en testen. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier.

Bij de meeste hardware reparaties, zoals scherm- of batterijvervanging, verliest u uw data niet. Maar om uw persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het verstandig dat u vooraf zelf een back-up maakt. In sommige gevallen kan het nodig zijn uw apparaat volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat uw data wordt gewist. GSMReparatie.nl / GSM Specialist is niet aansprakelijk voor het verlies van data.

We repareren uw apparaat met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Andere kapotte onderdelen die niet worden gerepareerd, kunnen meer beschadigd raken door de reparatie. Hiervoor is GSMReparatie.nl / GSM Specialist niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met uw apparaat aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat uw apparaat nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.

Indien u de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, heeft GSMReparatie.nl / GSM Specialist het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen; u zult hierdoor langer op uw apparaat moeten wachten.

Bij het openmaken van het apparaat voor reparatie moet GSMReparatie.nl / GSM Specialist opgeplakte accessoires verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij deze niet vervangen.

Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het apparaat niet in behandeling te nemen. Wij zijn gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij u 100% in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de politie.

Reparaties langsbrengen (met of zonder afspraak)
Betalen kan bij het inleveren van uw apparaat bij GSMReparatie.nl / GSM Specialist in Breda via PIN of contante betaling. Zonder betaling kunnen we uw apparaat niet repareren. Als u uw apparaat niet binnen 3 maanden komt ophalen, gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw apparaat en het eigendom overdraagt aan GSMReparatie.nl / GSM Specialist.

Via de post verzonden reparaties
Na ontvangst van uw apparaat controleren wij eerst of de ingevulde schade overeenkomt met de daadwerkelijke schade aan het apparaat. Hierna beginnen wij met de reparatie aan uw apparaat. Nadat dit klaar is, sturen wij u een betaallink waarmee u kunt betalen via iDeal, creditcard of PayPal. Mocht de door u aangegeven schade niet overeenkomen met de daadwerkelijke schade aan het apparaat, dan is het mogelijk dat de totale reparatieprijs kan afwijken van eerder bij u bekend. Als u niet binnen 3 maanden betaalt, gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw apparaat en het eigendom overdraagt aan GSMReparatie.nl / GSM Specialist.

Alleen als u betaalt voor 17:00, kunnen wij uw gerepareerde apparaat dezelfde werkdag nog versturen via de post.

Uw apparaat dient voor verzending beschermd en veilig verpakt te zijn, evenals gelabeld conform de eisen in de verzendinstructies. De verzendinstructies ontvangt u na aanmelding. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van uw apparaat of schade die uw apparaat oploopt tijdens verzending.

Het verzendbewijs dat u ontvangt bij afgifte van uw apparaat bij een pakketshop (PostNL, GLS, DHL, UPS, DPD) bij u in de buurt dient u te bewaren tot u een ontvangstbevestiging van ons hebt ontvangen. Via dit verzendbewijs kunt u zelf uw pakketje volgen. Zodra wij de ontvangst bevestigen, is uw apparaat daadwerkelijk bij ons aangekomen.

Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons hebt doorgegeven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de levering wanneer u deze gegevens niet juist hebt ingevuld.

Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met het te repareren apparaat. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet uw hoesje, simkaart en eventuele geheugenkaart te verwijderen.